Boertien Vergouwen Overduin

  • Opdrachtgever: Boertien Vergouwen Overduin
  • De case: Relatie evenement 
  • Locatie: Brasserie Paardenburg
  • Gasten: 90
  • Deelnemers: 25

Met 25 deelnemers, met name managementteamleden en trainers gingen wij aan de slag om een onvergetelijke avond te organiseren voor de 90 genodigden. Het 12hRestaurant event stond in het teken van het samengaan van Boertien en Vergouwen Overduin, samen het grootste instituut voor trainingen in Nederland.

Als onderdeel van NCOI ‘De opleider van werkend Nederland’ moet het nieuwe merk Boertien Vergouwen Overduin bijdragen aan de groeistrategie van deze opleidingsgroep. Het bedrijf wil haar positie als marktleider op het gebied van opleidingen en trainingen verder verstevigen. Daarom vroeg het Total Identity om de identiteit aan te passen en een nieuwe merkstijl te ontwikkelen.

De deelnemers wilden hun beste beentje voorzetten en werden hierop bij ons in het restaurant getraind om vervolgens op een ‘zeer hospitabele manier’ kun nieuwe merk (en producten) aan de gasten aan tafel (hun werkelijke klanten)  aan te bieden, zodat hier nog lang over kon worden nagepraat. En een geslaagde avond werd het! De genodigden genoten van een culinair 4-gangen diner van hoge kwaliteit, geserveerd door een enthousiast en gedreven team.